Bestilling og ordre

Kan jeg endre, legge til eller ta bort varer på en bestilling?

Vi får dessverre ikke gjort endringer på en bekreftet bestilling. Har du behov for å gjøre endringer kan vi kansellere ordren din, slik at du kan legge inn en ny. Ønsker du å få samlet flere bestillinger på én forsendelse, ta kontakt så løser vi det.


Hvordan kansellerer jeg en ordre?

Det er viktig at du tar kontakt med oss så raskt som mulig dersom du ønsker å kansellere ditt kjøp. Det er ikke mulig å kansellere etter at ordren er behandlet.

 

Har vi allerede behandlet din ordre gjelder våre kjøpsvilkår for Angrerett/Reklamasjon som du finner her >


Hvorfor har jeg ikke fått ordrebekreftelse?

Du mottar ordrebekreftelse via e-post umiddelbart etter at bestillingen er lagt inn. Dersom du ikke har mottatt ordrebekreftelsen kan den ha havnet i søppelpost. For å unngå det, bør du legge *@urmakerlarsen.no som en "sikker avsender", slik at e-poster fra oss ikke fanges opp av spam-filteret. Har du oppgitt feil e-postadresse ved bestilling, har vi grunnet personvern ikke mulighet til å endre den for deg. 

 

Hvis du ikke har mottatt ordrebekreftelsen din innen 12 timer, ta kontakt med oss så sjekker vi det for deg.


Hvorfor er varer i handlekurven utsolgt når jeg skal betale?

Varer som ligger i handlekurven er dessverre ikke reservert og kan bli utsolgt i tiden fra du legger dem i handlekurven til du skal betale.